Fargekoder

Lysegrønne timer

Dette er rolig, enkel, snill yoga som alle kan klare. Velegnet for nybegynnere. Lavterskel-yoga som senker skuldrene.

Mørkegrønne timer

Aktiv, dynamisk yoga eller SomaMove. Kan være noe mer fysisk utfordrende, både med hensyn til teknikk/koordinasjon, styrke, balanse, og smidighet, men kan også være en roligere time. Flyt er et nøkkelord, mørkegrønn time indikerer en Vinyasa-basert time.

Lilla timer

Lystbetonte smilepuls-timer med innslag av dans og/eller aerobic, altså det vi kaller en ‘stegtime’.

Oransje timer

Høyintensive, tøffe timer. Makspuls, svette og skjelvende muskler er stikkord for de lilla timene, her er det meningen at du virkelig skal få brukt deg!

Turkise timer

Pilates-baserte timer, altså rolig, kontrollert kroppsvektstrening. Fokus på styrke, pust og kontroll. Leddvennlig trening som også passer for nybegynnere/utrente.

Mørketurkise timer

Mammatrening og/eller mammayoga, det vil si yoga og trening skreddersydd for gravide og nybakte mødre.

Grå timer

Bedriftstimer. Det innebærer at timen holdes for en lukket gruppe, og man kan derfor ikke booke plass på disse timene.

Gule timer

Kurs, altså ei gruppe som følger hverandre fra a til å gjennom et planlagt kursløp. Det er ikke mulighet for å droppe inn på disse timene, du må være påmeldt kurset.

Mørkegrå timer

Workshop! Åpen for alle. Les info om hver enkelt workshop for nærmere opplysninger.